پمپ دنده ای در صنعت باتری های سوخت هیدروژنی

تولید هیدروژن

JONSN با شرکت تجهیزات تولید هیدروژن، آموزشی ویبولیتین در تیانجین برای ارائه راه حل های پمپ برای تجهیزات تولید هیدروژن جعبه ای همکاری می کند. تولید هیدروژن توسط الکترولیز آب، فناوری است که آب را تحت اثر جریان مستقیم تجزیه می کند و هیدروژن و اکسیژن تولید می کند. پمپ دنده ای JONSN برای تامین آب و کنترل فشار در تجهیزات استفاده می شود.

پمپ‌های دنده‌ای سری JONSN MR انتخابی اولویت‌دار برای مشتریان است، زیرا سری MR جریان پایدار را حتی تحت نوسانات فشار سیستم تضمین می‌کند. پمپ های دنده ای سری MR می توانند فشار آب مورد نیاز تجهیزات را تامین کنند و سازگاری قوی با کیفیت آب و شرایط کاری مختلف دارند. ساختار ساده و قابل اعتماد است، نگهداری و بهره برداری آسان است، به طوری که نیازهای تجهیزات تولید هیدروژن آب الکترولیز شده را برآورده می کند.


هیدروژن_کپی_کپی کپی

متانول به هیدروژن

JONSN با یک شرکت ادغام تجهیزات انرژی هبی همکاری می کند تا راه حل های پمپ تجهیزات تولید هیدروژن متانول را به مشتری ارائه دهد. هیدروژن از واکنش متانول و بخار آب تولید می شود و گاز تولید شده جدا و خالص می شود تا هیدروژن با خلوص بالا به دست آید. مشتری از پمپ های میکرو دنده ای سری JONSN-MR در تجهیزات تامین و گردش متانول استفاده می کند.

مشتری شرایط کاری فشار بالا، ویسکوزیته کم، حجم کم و تحویل پایدار برای مدت طولانی را درخواست می کند. استفاده از پمپ های میکرو دنده دقیق سری JONSN-MR بسیار مناسب است. پمپ‌های میکرو دنده‌ای سری JONSN-MR از نظر اندازه کوچک و مناسب برای نصب و استفاده در فضاهای محدود هستند که باعث می‌شود تجهیزات کلی فشرده‌تر شود و می‌تواند جریان و فشار بالاتری را با ظرفیت تحویل کارآمد فراهم کند، تحویل متانول پایدار و مداوم را ارائه دهد، کار را بهبود بخشد. راندمان تجهیزات تولید هیدروژن متانول، انطباق با تقاضای متانول در سیستم، و تضمین عرضه و گردش پایدار متانول.


پیل سوختی

نیروگاه باطری سوخت متانول

JONSN با یک شرکت پیل سوختی در گوانگژو برای کمک به سوخت متانول در تولید هیدروژن همکاری می کند. نیروگاه باتری سوخت متانول از طریق واکنش الکتروشیمیایی متانول و اکسیژن هیدروژن تولید می کند و سپس هیدروژن را با اکسیژن داخل پشته پیل سوختی برای تولید جریان و الکتریسیته واکنش می دهد. در یک نیروگاه پیل سوختی متانول، از پمپ های دنده ای JONSN برای تامین و گردش متانول استفاده می شود.

نیروگاه سوخت متانول مشتری عمدتاً برای تولید برق ایستگاه پایه در فضای باز استفاده می شود و دارای الزامات بسیار بالایی در ظرفیت تحویل پمپ و قابلیت اطمینان کیفیت است. قبلاً از پمپ دنده ای میکرو با مارک خاصی در ایالات متحده استفاده می کرد. با توجه به قیمت بالا و زمان تحویل طولانی، پس از مقایسه و غربال برندهای پمپ، در نهایت پمپ های میکرو دنده ای JONSN انتخاب شدند زیرا پمپ های میکرو دنده دقیق سری JONSN-MR می توانند متانول را با اندازه فشرده و ساختار ساده به طور پایدار به پشته باتری سوخت منتقل کنند. ، نگهداری و بهره برداری آسان. این می تواند عملکرد کاری پایدار، کیفیت قابل اعتماد را در شرایط بار مختلف ارائه دهد و می تواند عملکرد طبیعی ایستگاه برق باتری سوخت را تضمین کند. استفاده مشتری از میکرو پمپ دنده ای سری JONSN-MR با تحویل سریع و عملکرد هزینه بالا بسیار فراتر از انتظارات بوده و با موفقیت جایگزین پمپ میکرو دنده ای قبلی یک برند آمریکایی خاص شده است.