پمپ های دنده ای شیمیایی سری GX ایواکی ژاپن

ویژگی های سری GX

هر دو مایع با ویسکوزیته بالا و ویسکوزیته پایین قابل حمل هستند
هنگامی که یک مایع با ویسکوزیته پایین توسط یک پمپ دنده ای معمولی کنترل می شود، معمولاً “گال زدن” و “گرفتن” رخ می دهد. چرخ دنده های سرامیکی SiC حتی زمانی که پمپ با سرعت بالا کار می کند این مشکلات را ندارند. چرخ دنده های سرامیکی نیترید سیلیکون به دلیل استحکام و چقرمگی عملکرد پایداری را در جابجایی مایعات با ویسکوز بالا نشان می دهند.
توانایی رسیدگی به دوغاب های ریز
اکنون که چرخ دنده ها و سایر اجزای کشویی از جمله یاتاقان ها از سرامیک ساخته شده اند، جابجایی دوغاب های ریز سخت و نرم به طول عمر این پمپ ها لطمه ای وارد نمی کند.
انتقال مایع آرام با ضربان کمتر
بدون ضربانی که در پمپ های رفت و برگشتی و پمپ های دنده ای برای مصارف عمومی معمول است، مایع به آرامی و روان منتقل می شود، بدون تکان دادن یا تولید کف/حباب.
توانایی خود پرایمینگ بالا
از آنجایی که درگاه مکش در بالای پمپ قرار دارد، هنگامی که پمپ کار نمی کند، محفظه پمپ پر می ماند. ظرفیت خود پرایمینگ در راه اندازی مجدد افزایش می یابد.
تزریق جریان ثابت
صرف نظر از تغییر دما، مایع چسبناک را می توان با دبی دقیقی اداره کرد که با پمپ های دیگر نمی تواند انجام شود. از آنجایی که خروجی به صورت خطی با دور در دقیقه مرتبط است، سرعت جریان به راحتی با تغییر سرعت کنترل می شود.

مشخصات (50/60 هرتز)

حداکثر ظرفیت تخلیه 35.2/42.5 لیتر در دقیقه
حداکثر فشار تخلیه 1.0 مگاپاسکال
حداکثر سرعت 1800 دقیقه -1
مواد اصلی SUS316، SiC، Si 3 N 4
محدوده توان مورد نیاز 0.2 – 3.7 کیلو وات
دمای مایع دامنه 0 – 150 ℃
مایع چسبناک 0.5 – 10000 mPa·s
مایع دوغاب لطفا برای جزئیات با ما تماس بگیرید.
روش آب بندی بسته بندی غده یا مهر و موم مکانیکی