پمپ های دنده ای خارجی برای جریان مداوم ماهی و روغن سویا برای خوراک دام

آنها به دنبال 4 پمپ بهداشتی برای انتقال ماهی خوراکی و روغن سویا به مخلوط کن برای تولید غذای حیوانات بودند. سویا و روغن ماهی منبع بسیار خوبی از ویتامین ها، چربی ها و اسیدهای آمینه هستند که مصرف آن به افزایش رشد و عملکرد دام کمک می کند.

تنظیم فرآیند

پمپ ها در 2 خط کار / آماده به کار جداگانه استفاده می شدند که روغن را از IBCS جداگانه به میکسرها از طریق خطوط 1 اینچی منتقل می کردند. ظروف در یک منطقه کم خطر کارخانه قرار داشتند تا از خطر آلودگی خوراک از طریق جابجایی های پالت تراک جلوگیری شود، و به این ترتیب بیش از 40 متر از فرآیند دور بودند، با نازل های اسپری در انتهای خط برای اطمینان از پوشش یکنواخت روغن داخل میکسرها در کمترین زمان ممکن.

هنگام کار با روغن ها، توجه به این نکته مهم است که از آنجایی که ویسکوزیته می تواند با دما در نوسان باشد، استفاده از پمپ جابجایی مثبت تضمین می کند که یک فرآیند همیشه همان نرخ جریانی را دریافت می کند که برای این کاربرد 2M³H در فشار 6 بار بود.


جابجایی مثبت در مقابل جریان گریز از مرکز، ویسکوزیته و کارایینمودار نشان دهنده کارایی در برابر فشار پمپ گریز از مرکز در مقابل پمپ جابجایی مثبتراندمان در مقابل ویسکوزیته پمپ جابجایی مثبت در مقابل سانتریفیوژنرخ جریان در مقابل فشار پمپ جابجایی مثبت در مقابل سانتریفیوژنمودار نشان دهنده نرخ جریان در برابر ویسکوزیته پمپ جابجایی مثبت در مقابل پمپ گریز از مرکز

همانطور که در نمودارهای بالا مشاهده می کنید، جریان و بازده پمپ های جابجایی مثبت در برابر فشارها و ویسکوزیته متفاوت تقریبا ثابت می ماند.

این به دلیل ماهیت طراحی و اصل کار آن است، به این معنی که در حین کار، مایع قادر به چرخش مجدد به سمت ورودی نیست.

با افزایش ویسکوزیته، راندمان پمپ های گریز از مرکز به سرعت کاهش می یابد. این به این دلیل است که وقتی سیال چسبناک تر می شود، طراحی داخلی یک پمپ گریز از مرکز به سیال اجازه می دهد تا دوباره به ورودی بازگردد که به لغزش پمپ معروف است . پمپ‌های جابجایی مثبت نه تنها تضمین می‌کنند که دبی حجمی در برابر طیفی از فشارها سازگار است، بلکه در واقع سیال‌های چسبناک با جریان و دامنه فشار با افزایش ویسکوزیته را ترجیح می‌دهند.


راه حل جریان ثابت ما

ما 4 پمپ دنده خارجی 1 اینچی MGHP تولید شده با بدنه، چرخ دنده و شفت در فولاد ضد زنگ AISI 316 تولید و عرضه کردیم، و اطمینان حاصل شد که پمپ ها روغن را تمیز و بدون ورود آلاینده ها منتقل می کنند.

این واحدها مستقیماً به یک موتور ABB 1.5 کیلوواتی که با سرعت 1450 دور در دقیقه کار می‌کند کوپل می‌شوند، مناسب برای کار از طریق یک درایو فرکانس متغیر بدون گیربکس، به این معنی که واحدها فشرده می‌مانند و اطمینان می‌دهند که می‌توان سرعت پمپ را برای کنترل مقدار روغن در حال تغییر تغییر داد.

اگر پروژه ای دارید که در آن به دنبال انتقال مواد غذایی، روغن یا مواد شیمیایی هستید و از بهترین راه حل مطمئن نیستید، با ما صحبت کنید تا ببینید چگونه می توانیم کمک کنیم.

پمپ های دنده ای خارجی برای سویا و روغن ماهی