پمپ دنده ای آنتی شوک

 

کارآیی حجمی پایدار پمپ دنده برای عملکرد خود پمپ و ثبات کیفیت مفید است

یک پمپ دنده کامل شامل یک موتور ، یک کاهنده ، یک کوپلینگ و یک سر پمپ است.

سر پمپ از یک محفظه پمپ ، روکش های جلو و عقب ، محور چرخ دنده ، بلبرینگ کشویی و مهر و موم شفت تشکیل شده است.

پمپ های دنده ای با درجه حرارت بالا ، پمپ های جابجایی مثبت هستند که بر اساس تغییر حجم کار ناشی از مش بندی چرخ دنده های اصلی و محرک برای انتقال مذاب در حین کار متکی هستند. حجم کار از بدنه پمپ ، شیار دندان دنده و یاتاقان با عملکرد صفحه کناری تشکیل شده است.

دوزینگ پمپ

وقتی چرخ دنده پمپ دنده ای آنتی شوک می چرخد

​​، مذاب وارد شیار دندان دو چرخ دنده در حفره مکش می شود. با چرخاندن چرخ دنده ، مذاب از هر دو طرف به حفره تخلیه وارد می شود. چرخ دنده ها دوباره توری می شوند ، به طوری که مذاب در شیار دندان به بیرون رانده می شود پمپ دنده ای آنتی شوک و حفره تخلیه می شود ، فشار به لوله خروجی ارسال می شود. تا زمانی که محور پمپ می چرخد ​​، دنده مذاب را به طرف خروجی فشار می دهد ، بنابراین خروجی پمپ می تواند به فشار بالایی برسد

و سرعت جریان اساساً مستقل از فشار تخلیه است.

(الف) جداسازی و تمیز کردن پمپ ، بالا بردن و کاهش دما و راه اندازی و توقف باید به طور دقیق از مقررات پیروی کند تا از تلفات غیر ضروری جلوگیری شود.

(2) باید به حفظ ثبات فشار ورودی تقویت کننده پمپ توجه شود ، به طوری که دارای راندمان حجمی پایدار باشد ، تا خود پمپ و پایداری کیفیت چرخش پایین دست را تسهیل کند.

(3) پمپ مهر و موم شفت بسته بندی که ورودی آن فشار منفی است باید پمپ دنده ای آنتی شوک فشار را در جعبه چاشنی بالاتر از فشار اتمسفر خارج نگه دارد. هنگامی که فشار برگشتی کاهش می یابد ، فشار جعبه چاشنی باید به موقع تنظیم شود ، در غیر این صورت پمپ هوا را می مکد و باعث شکسته شدن نوار ریخته گری می شود ، بر روی گلوله شدن تأثیر می گذارد و باعث می شود که گندله ساز آزاد شود.

(4) همیشه دمای کت گرمای متوسط ​​را بررسی کنید ، دمای محیط گرمایی بدنه اصلی و جلد جلو و پشت باید یکسان باشد.

(5) هر بار که خروجی افزایش می یابد ، خروجی فعلی ، سرعت ، خروجی ، فشار ورودی و مقادیر فعلی باید ثبت شود و داده های قبل و بعد از مقایسه باید با هم مقایسه شده و با دقت تجزیه و تحلیل شوند تا به محض مشاهده ناهنجاری امکان پذیر است و به موقع با آن برخورد کنید.