چرخ دنده ها

واحد های دنده ما با استفاده انعطاف پذیر مشخص می شوند – صرف نظر از اینکه آیا این یک راه حل استاندارد یا یک راه حل خاص مشتری است. شما می توانید از طیف وسیعی از چرخ دنده ها ، از جمله اندازه مناسب ، قدرت ، نسبت دنده ، گشتاور خاص و طراحی یا سطح رویه محفظه را انتخاب کنید. در نمونه کارها ما همیشه راه حل های متناسب با نیازهای برنامه کاربردی و حوزه کاربرد خود را خواهید یافت.

گیربکس چیست؟
انتقال چگونه کار می کند؟
انواع چرخ دنده ها چیست؟

محدوده ما: گیربکس های متناظر برای هر برنامه به لطف سیستم مدولار

چرخ دنده های استاندارد
چرخ دنده های سروو
چرخ دنده های فولادی ضد زنگ
چرخ دنده های ضد انفجار

گیربکس چیست؟

در صورت لزوم ترجمه گشتاور و سرعت چرخش موتور الکتریکی برای برآوردن الزامات سیستم محرک توسط یک برنامه خاص ، به گیربکس نیاز است. به همین دلیل ، واحد دنده جزء اصلی موتورهای دنده ای است.

انتقال چگونه کار می کند؟

بسته به ساختار ، اندازه یا تعداد مراحل ، چرخ دنده سرعت موتور را به دور کمتر یا بیشتر تبدیل می کند. نسبت سرعت حاصله بین سرعت ورودی و سرعت خروجی مهمترین پارامتر گیربکس است. میزان کارآیی یک دنده و بارهایی که می تواند ببرد بستگی به حداکثر گشتاور اندازه گیری شده بر حسب نیوتن متر [Nm] دارد.

انواع چرخ دنده ها چیست؟

چرخ دنده ها در نحوه حمل جریان انرژی منتقل شده متفاوت هستند. بنابراین ، سه نوع ساخت اساسی وجود دارد: چرخ دنده های تخت ، چرخ دنده های زاویه ای و چرخ دنده های سیاره ای.

در مورد چرخ دنده های مسطح و سیاره ای ،

محورهای ورودی و خروجی در یک جهت (در یک صفحه) چیده شده اند. بنابراین انتقال نیرو در یک خط مستقیم انجام می شود. دنده های تخت به صورت دنده های استوانه ای یا دنده های تخت در دسترس هستند.

چرخ دنده های سیاره ای شکل خاصی هستند.

در این حالت ، انتقال قدرت کواکسیال است. سرعت و گشتاور محور محرک – دنده مرکزی – از طریق سه یا چند چرخ دنده سیاره ای به چرخ دنده خارجی (سمت خروجی) منتقل و تبدیل می شود. ویژگی ویژه این است که محور محرک و محور خروجی در یک جهت حرکت می کنند. در ترکیب با موتور سروو ، موتورهای گیربکس سروو سیاره ای دینامیک و دقت بالایی را ارائه می دهند.

در مورد چرخ دنده های زاویه ای ،

محور محرک و شفت خروجی در موقعیت عمودی نسبت به یکدیگر قرار دارند ، که منجر به این می شود که جریان انرژی منتقل شده به شکل مستطیل هدایت شود. چرخ دنده های مورب در سه طرح موجود است. این شامل واحدهای دنده مارپیچ و کرم مارپیچ و دنده های مورب SPIROPLAN® است که منحصراً از SEW-EURODRIVE موجود است.

محدوده ما: گیربکس های متناظر برای هر برنامه به لطف سیستم مدولار

پیشنهاد SEW-EURODRIVE مجموعه ای جامع از انواع چرخ دنده های رایج و تعداد زیادی اندازه است که به عنوان بخشی از سیستم مدولار دنده ارائه می شود. در ترکیب با سیستم موتور ماژولار و سایر اجزای ما ، این امکان را برای میلیون ها ترکیب فراهم می کند. به این ترتیب ، می توان یک موتور دنده ای را که تقریباً برای هر کاربردی مناسب نیازهای شما است – چه گیربکس استاندارد ، گیربکس سروو ، گیربکس فولاد ضد زنگ یا گیربکس ATEX انتخاب کنید.

چرخ دنده های استاندارد

آیا برای تولید یا فرآیند لجستیک به چرخ دنده های با دوام و قابل اعتماد نیاز دارید؟ سپس دنده های استاندارد ما راه حل مناسب هستند. پیشنهاد ما شامل انواع مختلف چرخ دنده در اندازه های مختلف با حداکثر گشتاور تا 50،000 نیوتن متر است. شما می توانید یکی از موارد زیر را انتخاب کنید:

دنده های مارپیچ R ..

F .. واحدهای دنده تخت
K .. واحد دنده مارپیچ مورب
S..DR .. واحدهای دنده ای مارپیچ-کرم
گیربکس های مورب SPIROPLAN®
چرخ دنده های سروو
چرخ دنده های سروو

آیا برنامه شما نیاز به پویایی قوی و دقت بالا دارد؟

سپس سروو دنده های ما بهترین راه حل هستند: در اینجا نیز ، به لطف سیستم ماژولار ما ، می توانید چندین دنده و موتور SEW را ترکیب کرده و یک موتور دنده سروو را متناسب با نیازهای شخصی خود پیکربندی کنید.

پیشنهاد ما:

PF .. گیربکس سروو سیاره ای
BS.F .. واحدهای دنده سروو مارپیچ
چرخ دنده های فولادی ضد زنگ
چرخ دنده های فولادی ضد زنگ

چرخ دنده های فولادی ضد زنگ

در نواحی بهداشتی صنایع نوشیدنی و غذایی که نیاز به تمیز کردن مکرر دارند ، چرخ دنده ها اغلب با اسیدهای تهاجمی و چربی برخورد می کنند. چرخ دنده های ما از فولاد ساخته شده است

فولاد ضد زنگ قوی ، با دوام ، دوستدار تعمیر و نگهداری هستند و به ویژه برای این نوع برنامه ها مناسب است. بدنه های فولادی ضد زنگ با کیفیت بالا و سطح بهینه تمیز کردن ، گیربکس ها را در برابر مواد شیمیایی و آلودگی مقاوم می کند.

واحدهای دنده مارپیچ فولاد ضد زنگ RES ..
گیربکس های فولادی ضد زنگ دنده ای KES ..
چرخ دنده های ضد انفجار
تصویر SEW

اگر از گیاهان و ماشین آلات به دلیل فرآیندهای تولید

در محیطی با مخلوط هوا و گازها یا هوا و گرد و غبار استفاده می شود ، بخاطر خطرات موجود ، دستورالعمل های دقیق حفاظت از انفجار در سراسر جهان اعمال می شود. البته ، آنها شامل فناوری درایو مورد نیاز در این زمینه هستند. به همین دلیل ، اکثر چرخ دنده های استاندارد و سروو دنده های ما در نسخه ضد انفجار موجود است که با مهمترین دستورالعمل ها و استانداردهای قابل اجرا در بازارهای جهانی مطابقت دارد-از ATEX ، از طریق IECEx ، تا HazLoc-NA®.

بالا

به فرم تماس بروید
در اختیار شما هستیم.
آیا س inquال خاصی دارید و به مشاوره تخصصی نیاز دارید؟ در صورت داشتن هرگونه سوال به ما پیام دهید.

با ما تماس بگیرید