سیستم نصب شفت توخالی TorqLOC®

اختیاری برای چرخ دنده های مارپیچ محور ، مارپیچ ، کرم مارپیچ یا زاویه راست SPIROPLAN®. سیستم نصب شفت توخالی TorqLOC® برای دستیابی به یک ارتباط غیر مثبت بین شفت مشتری و شفت توخالی در واحد دنده استفاده می شود.

سیستم نصب شفت توخالی ما ساده ، کارآمد و انعطاف پذیر است.
سیستم نصب شفت توخالی TorqLOC®
Gearmotor با سیستم نصب شفت توخالی TorqLOC®
همیشه ارتباط مناسب بین محور مشتری و دنده های ما وجود دارد.

سیستم نصب شفت توخالی TorqLOC® با جزئیات

نمای تفصیلی سیستم نصب شفت توخالی TorqLOC®
نمای تفصیلی سیستم نصب شفت توخالی TorqLOC®
طراحی سیستم نصب شفت توخالی TorqLOC® مونتاژ ساده ای را ایجاد می کند و حتی پس از دوره های طولانی کار ، حذف درایو را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد. ما درایو را با بوش متناسب با قطر مربوطه تحویل می دهیم. مشتری حلقه بست را روی شافت مشتری نصب می کند و درایو را می توان به راحتی نصب و ثابت کرد.

برای کارایی بیشتر!

سیستم نصب TorqLOC® امکان استفاده از مواد کشیده و بدون پردازش تا سطح کیفیت h11 را برای محور مشتری فراهم می کند. نیازی به ماشینکاری اضافی محور مشتری نیست!

ما تا آخرین جزئیات به همه چیز فکر کرده ایم: ما قطرهای مختلف محور مشتری و شفت توخالی را برآورده می کنیم. حداکثر چهار قطر اسمی مختلف را می توان با یک اندازه واحد دنده تنظیم کرد.

طراحی برنده جایزه! اتصال غیر مثبت جایگزینی برای شفت توخالی با دیسک کوچک ، با کلید و با شفت توخالی شکاف دار است. برنده “جایزه نقره ای” مجله “مهندسی گیاه” در رده “انتقال نیرو” شد.

Bucher Hydraulics Gear Pumps External-Gear-Pump-Principles Danfoss Gear Pumps

دوزینگ پمپ